Back to Blogging

Hejhej hallååååååååå det var inte igår! Har äntligen kopplat upp mig till internet med min dator efter en veckas frånvaro. Känns fint att vara ute i cyperspace. Man surfar i rymden, bästa av två världar? Har iaf flyttat ut till Arnos Grove, zon FYRA. Oooh, har sällan varit så långt ut i London men det funakr fint! Förutom att jag får betala 400 spänn i VECKAN på tubkort... Jaja, man ska inte klaga!

Inte mycket har hänt, har jobbat asbakis på jobbet för första gången. Icke att rekommendera. Citat kökschefen efter mitt femte misstag: "Rebecca, how much did you drink yesterday?" Me: "Eheheh, NOTHING." Väldigt övertygande. Absolut att han gick på det...
Är förkyld också. Jobbigt men sov cirka 11 timmar inatt. Välbehövligt. Men ikväll ska jag bli full eller i alla fall salongsberusad så då går det väl åt skogen igen... Ska nämligen på personalfezzzt! Med mina nya kamrater. Det blir nog kul hoppas jag.

Nu ska jag göra mej i ordning och fundera över om det är värt att åka till den svenska puben och köpa snus först. Hade ju vart göttigt men jag är lat. Shadoop Kids!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0