Hejdå Hammersmith

Snygga brudar!

Idag blir jag flatmate med min lil sis Klara och det känns grymt! Vi träffades i Norge i sommar där vi båda sommarjobbade. Först var jag en bitch och hon nykterist. Sen blev hon alkoholist och jag snäll. Vi har en fin relation vi!

Har förövrigt varit ledig idag och fyndat på Primark, prälle till min lilla systerdotter som blir FEM år om cirka en vecka. Herregud vilken tant jag känner mig som men VAD TIDEN GÅR FORT. En sån där sak som när man var liten aldrig trodde att man själv skulle känna som vuxen. Wroooooooooong.

Sen en annan sak som gjorde att jag gick runt och log i femton minuter var butiken jag hittade mitt emot Primark. Den hette Tiger och detvar en massa roliga småprylar och billigt som satan. När man inte trodde att det kunde bli mycket bättre så inser jag att det är en DANSK butik och alla namn står först på danska och sen engelska. Nöjd som fan med att kunna fatta det danska klistras ett flin på mina läppar. Nöjdare blir jag också när jag sen hittar skandinaviska lantchips!!! Mmmmmm. Det skandinaviska hjärtat klappar extra mycket efter sommaren i Norge dessutom. Vill få en dansk vän och lära mej danska! Nästa mission?? Xxxx Kidz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0