Laundry day

Jag älskar doften av nytvättat, speciellt när man hittat en ny doft som är fantaaaaastisk :) Njuter av doften i mitt rum nu, gött!
En annan sak som jag tänkte på är att i rätt många filmer ser man ju hur folk flörtar upp varandra i tvättstugor. Jag tänker bara... Man kan ju knappast vara på toppen av sitt game då? Mormorstrosor eller trosor med utsliten söm. Sunkigaste kläderna och skitigt hår (jag menar varför duscha när man ändå bara har skitiga kläder?) Denna teori grundar sig ju självklart på dagens samhälle där skönhet och ytlighet är allt. Men kanske är det så att under den där fotbollströjan från 2003 så ser man varandras riktiga själar? Man kanske börjar älska varandra för vem man egentligen är??? Ja, jävlar... Eller så är det så att man faktiskt inte bär sunkiga kläder utan den där partyblåsan som man ändå bara kan handtvätta eller helt enkelt kör all in bokstavligen och tvättar naken. Ja, så måste det vara. Jag tänkte väl...
Imorrn flyttar jag! Till min fina vän Klara och det kommer nog bli fett! Ska spendera dagen imorgon att packa och kanske gå till Primark och inhandla lite saker. Handduk? Saker som kan vara bra att ha men som jag klarat mej utan en månad so far liksom... hejdå kids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0