Movie tajjm

Hejhejhejhejhejhejhallååååååååååååå. Idag har jag skypat med min fina vän Lajsa, ett väldigt bra sätt att spendera en fredagskväll faktiskt! Speciellt när man är sjuk för då riskerar man inte att smitta ner någon! Hoppas också innerligt att mitt vågräta tillstånd kommer ge reslutatet att jag orkar gå till jobbet med ett leende imorrn. Hade kunnat sjukanmäla mig om det inte vore så att helt seriöst ALLA har smittat varandra på jobbet så den ena är sjukare än den andra! Får se om jag orkar mej ut på nått imorgonkväll, förmodligen inte men man kan ju alltid hoppas! Nu tänkte jag ta och slå en kik på en film. One day kanske? Läste ju nyss boken men blev inte alls lika impad som alla andra brukar bli. Kanske det blir första gången jag gillar en film mer än boken? Återstår att se! GNATTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0